Naklejki - zastosowanie
Czym jest konfekcjonowanie etykiet samoprzylepnych?
Gałądź branży poligraficznej dotycząca druku naklejek, czy też etykiet wyróżnia się na tle pozostałych. Dla drukarni najwazniejsze jest spełnienie potrzeb klientów, tym samym ważna jest specyfikacja jakiej żąda klient.
Druk hybrydowy - zalety i wyzwania
Każda metoda druku jest na swój sposób wymagająca i stawia przed innymi szereg wyzwań które z pewnego punktu widzenia mogą być również zaletą. Jedną z zalet druku hybrydowego jest większa wydajność drukowania naklejek co przekłada sę na zmniejszenie czasu oczekiwania oraz stanowi konkurencyjność cenową.
Druk termotransferowy vs. druk termiczny
Aby móc jednoznacznie rozstrzygnąć, lub próbować ocenić przydatność termotransferu oraz termiki dla nowoczesnej poligrafii, zajmijmy się szybkim wyjaśnieniem tego, jak działają drukarki obu typów.
Druk wąskowstęgowy dla etykiet samoprzylepnych
W innowacyjnych obszarach branży, od kilku lat mówi się o „redefinicji” cyfrowego druku etykiet samoprzylepnych.
Drukarnia fleksograficzna a koronawirus
Pandemia w trakcie swego trwania dotknęła niemalże każdą dostępną gałąź produkcyjną, ale jak wpłynęła ona na nas i na poligrafię? Drukarnie stanęły u progu wyzwania na przykładzie druku etykiet podczas kryzysu na rzecz etykiet czy opakowań na produkty medyczne mające służyć do oznaczania rzeczy czy też sprzętów ratujących zdrowie i życie.
Drukowanie etykiet – prognozy światowe 2019
Okres pomiędzy latami 2017 i 2018 był momentem gdzie rynek został przeanalizowany pod kątem prognoz na kolejne do końca dekady.
Drukowanie etykiet na roli
Etykiety na roli znajdują zastosowanie przy masowym oznaczaniu produktów. Ze względu na umieszczenie ich na roli oznaczanie produktów jest o wiele wygodniejsze i cały proces przebiega znacznie sprawniej, również dzieki swojemu kształtowi jest łatwy do aplikowania w maszynie co automatyzuje proces.
Drukowanie kodów kreskowych na etykietach
Kody kreskowe znajdują zastosowanie w życiu codziennym i każdy się orientuje, że jest to zakodowana informacja o produkcie. Wedle upodobań klienta i rodzajowi dystrybucji produktu, kod ten może mieć różne formy.
Etykietowanie butelek
Każdy produkt spożywczy sprzedawany klientowi powinien być odpowiednio oznaczony. W przypadku oznaczeń na produktach spozywczych znajdujących się w butelkach najważniejsza jest etykieta z przyciągającym wzrok oznaczeniem, kolorem lub nazwą oraz przekazem jaka jest jej zawartość.
Etykietowanie drobiu. Nisza w branży
Żywność oraz branża farmaceutyczno-kosmetyczna to dwójka absolutnych hegemonów jeśli chodzi o wykorzystywanie naklejek oraz etykiet samoprzylepnych, dlatego bardzo ważne jest prawidłowe oznaczenie etykiety oraz zastosowanie materiału który nie będzie mieć żadnego negatywnego wpływu produkt.