Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna to niesamowicie prężne medium, dające coraz więcej możliwości zastosowania w dobie postępującej cyfryzacji społeczeństwa i gospodarki. Jej formy są coraz bardziej kolorowe i żywe, jednocześnie powodując ciekawą aranżację otaczającej nas przestrzeni.

W tłumaczeniu dosłownym z języka angielskiego to reklama umieszczona poza miejscem zamieszkania konsumenta (angielskie zwroty outdoor advertising lub out-of-home advertising). Jej celem jest dotarcie do konsumenta (czyli odbiorcy reklamy) poza jego miejscem zamieszkania, czyli w otaczającej go przestrzeni zewnętrznej.

Ta forma reklamy wymaga zastosowania specjalnego rodzaju nośników reklamowych. W gronie tych nośników znajdą się takie elementy jak: tablice reklamowe, billboardy, citylighty, słupy ogłoszeniowe, zewnętrzne nośniki zamontowane na wiatach przystankowych czy kioskach, tablice elektroniczne, telebimy, kasetony reklamowe, banery czy potykacze.

Jesteśmy otwarci na wszelkie innowacje i kreatywne pomysły, naszą misją jest sprostanie wszystkim ideom wizualizacyjnym naszego Klienta.

Możliwości ekspozycyjne reklamy zewnętrznej ograniczone są już tylko wyobraźnią projektanta i uwarunkowaniami technologicznymi. Przy czym powyższe bariery maleją z roku na rok.

Reklama zewnętrzna coraz częściej zaczyna estetycznie i ładnie wpisywać się w nasz codzienny krajobraz, będąc jego artystyczną częścią.

Widok: