Czym jest konfekcjonowanie etykiet samoprzylepnych?

Nalepki24.pl Promocje Nowości
Poprzedni
produkt
Kolejny
produkt

Czym jest konfekcjonowanie etykiet samoprzylepnych?

Gałądź branży poligraficznej dotycząca druku naklejek, czy też etykiet wyróżnia się na tle pozostałych. Dla drukarni najwazniejsze jest spełnienie potrzeb klientów, tym samym ważna jest specyfikacja jakiej żąda klient.

Wydrukuj ofertę

Konfekcjonowanie w branży produkcyjnej

Proces przygotowania wydrukowanych naklejek lub wlepek samoprzylepnych dla Klienta różni się nieco od innych branży. Zasadniczo rzecz ujmując, konfekcjonowanie to czynności związane z podzieleniem towaru na partie oraz wykonanie odpowiedniego i zgodnego z życzeniem kontrahenta opakowania. W skład procesu wchodzą funkcje linii produkcyjnej, w naszym wypadku maszyn drukujących i etykietujących oraz skompletowanie wyrobu pod kątem logistyki. W naszej drukarni jesteśmy zdeterminowani, aby nasze konfekcjonowanie, sztancowanie i finalne dostarczenie etykiet samoprzylepnych wybijało się na czoło ofert!

Konfekcjonowanie etykiet samoprzylepnych

Wydawać by się mogło, że etykieta czy naklejka na produkt jest jedynie częścią procesu produkcyjnego, magazynowego i logistyczno-transportowego. Lecz tak jak w przypadku, np. słoika z sosem pomidorowym, producent najpierw musi otrzymać partię etykiet do automatycznego nakładania, aby móc przygotować swój finalny towar. W ten sposób patrzymy na pakowanie etykiet samoprzylepnych w naszej drukarni.

Zasady konfekcjonowania etykiet w drukarni

Dla solidnej drukarni etykiet samoprzylepnych najważniejszą przesłanką do wyboru metody przygotowania towaru, jest specyfikacja jakiej zażyczył sobie Klient. Sposób nawinięcia na rolki, wielkości rolek itp. Niezwykle istotne są również kwestie logistyczne i transportowe – np. to jak duża partia drukowanych naklejek została wyprodukowana oraz czy Klient odbiera produkt samodzielnie, czy zleca przewóz. Nie bez znaczenia są zagadnienia związane z bezpieczeństwem, takie jak właściwa ochrona etykiet gwarancyjnych lub certyfikujących, które mogą być objęte klauzulą tajności. Przeważnie klienci wybierają konfekcjonowanie w dwóch wariantach:
1. etykiety samoprzylepne na roli: konfekcjonowanie zakłada, zazwyczaj automatyczne, nawinięcie etykiet o wskazanej szerokości taśmy, na rolkę umożliwiającą łatwe porcjowanie i aplikowanie ich w etykieciarkach ręcznych lub seryjnych. To idealne rozwiązanie dla etykiet produktowych, marketingowych, promocyjnych oraz logistycznych.
2. etykiety samoprzylepne na arkuszu: konfekcja zakłada rozmieszczenie nalepek na płaskim podkładzie przygotowanym tak, aby łatwo można było je odkleić, w tym wypadku ręcznie, od nośnika. Ta metoda sprawdza się w przypadku etykiet loteryjnych, konkursowych, wyborczych oraz przy wlepkach samoprzylepnych.

Opinie

Dodaj opinię

Pomóż podjąć decyzję innym - wystaw ocenę i komentarz

Twoja ocena pomoże innym podjąć decyzję o wyborze odpowiedniego produktu.